Arrow

Konsert Amal Kelab Artis 1 Malaysia Sabah

Posted by Admin ~ on Saturday 23 March 2013 ~ 0 comments


Konsert Amal Kelab Artis 1 Malaysia Sabah Yang Bertujuan untuk mengumpul dana untuk di sumbangkan dan di salurkan kepada penduduk Di Lahad Datu yang terlibat dalam insiden pencerobohan Tentera Sulu... 


Selain itu, terdapat juga aktiviti menarik seperti Cabutan Tiket Bertuah, Anugerah Artis KA1MS, pemotongan kek hari jadi untuk semua Ahli KA1MS yang lahir pada bulan Januari, Febuari & Mac dan persembahan Artis Tempatan Sabah. Selain itu, akan diadakan juga pertandingan The Best Dress King & Queen KA1MS & Persembahan tarian Harlem Shake & Gangam Style oleh artis tempatan Sabah.

Penjualan Tiket (RM5, RM10, RM20 & RM50). Tujuan tiket di jual adalah untuk melayakkan artis pilihan anda untuk membuat persembahan. Artis yang mendapat permintaan RM10 ke atas layak untuk membuat persembahan. 

Dengan erti kata lain, tiket yang di jual adalah untuk membolehkan anda memilih artis kegemaran anda yang mana akan membuat persembahan. Hasil penjualan tiket itu akan di salurkan sepenuhnya kepada penduduk kampung di lahad datu atau pihak yang berwajib.

Kami juga membuka meja pendaftaran kepada orang ramai atau artis yang ingin menjadi ahli Kelab Artis 1 Malaysia Sabah (KA1MS).

Bagi Artis yang ingin mengadakan promosi atau jualan langsung produk anda seperti CD atau VCD, anda di kehendaki membawa meja & peralatan anda sendiri. Anda tidak akan di kenakan sebarang bayaran kerana niat kami ikhlas membantu anda. 

Masuk Adalah PERCUMA dan jamuan makan malam di sediakan.

Di Bawah Ini Adalah Butiran Penuh dan Aturcara Majlis untuk 30.03.2013.

Nama Program : Nite To Remember Lahad Datu "Love, Art, Music, Peace & KA1MS"

Tema : V.I.P

Tempat : The Cruise Tanjung Aru (Bderdekatan 
Sunny Supermarket)

Tarikh : 30.03.2013 (Sabtu)

Masa : 07.00pm - 12.00am

07.00pm : Ketibaan semua ahli KA1MS, orang ramai dan
tetamu jemputan

07.10pm : Dj K.C & Dj Erni memulakan acara dan memberi kata kata pembukaan dan penerangan mengenai program

07.20pm : Upacara pemotongan kek hari jadi ahli KA1MS yang lahir pada Bulan Januari, Febuari & Mac

07.30pm : Majlis Menjamu Selera (Makan Malam) dan persembahan nyanyian oleh Dzulfitrey

07.37pm : Persembahan nyanyian oleh Linda Hanif

07.44pm : Persembahan Nyanyian Oleh Phauline

07.51pm : Persembahan Nyanyian Oleh Norule Habibi

07.58pm : Dj Erni Mengambil tempat dan persembahan 
nyanyian oleh Dang Mar Ezzah

08.06pm : Persembahan nyanyian oleh Apiz Paschya

08.13pm : Persembahan nyanyian oleh Aaron Tam

08.20pm : Persembahan nyanyian oleh Nirzawati

08.27pm : Dj Kc Mengambil tempat. Penyampaian anugerah Artis Harapan KA1MS Bertrip paling menang yang akan di sampaikan oleh Setiausaha KA1MS (ASBOW).

08.34pm : Persembahan nyanyian oleh Oggy M Sauti

08.41pm : Persembahan nyanyian oleh Jeberend

08.48pm : Persembahan nyanyian oleh Keddy Mahfudz

08.55pm : Persembahan nyanyian oleh Aivin Chin

09.03pm : Dj Erni mengambil tempat. Penyampaian anugerah Artis Harapan KA1MS Siuk Sendiri Paling menang yang akan di sampaikan oleh Event Manager KA1MS (Ateh Wildan)

09.10pm : Persembahan nyanyian oleh Norbert

09.17pm : Persembahan nyanyian oleh Cholo

09.24pm : Persembahan nyanyian oleh Anum Af8

09.31pm : Persembahan nyanyian oleh Sheryll Josh 

09.38pm : Dj Kc & Dj Erni mengambil tempat. Cabutan Tiket Bertuah dan Penyampaian anugerah Artis Harapan KA1MS gila gila paling menang yang akan di sampaikan oleh Bendahari KA1MS (Rasol Lai Manja/Oggy M.Sauti)

09.45pm : Persembahan nyanyian oleh Artis Charity KA1MS yang menjadi pilihan dan mendapat undian terbanyak dari ahli (Azharina Azhar, Asbow, Esther OIAM, Kj Mentor, Mbah Dukun, Rey Niezam, Polat, Mar Vokal Bukan Sekadar Rupa, Fanzi Ruji, Ridah, Fauzi Manaf, Joy Mamat & Ateh Wildan)

09.52pm : Persembahan nyanyian oleh Artis Charity KA1MS yang menjadi pilihan dan mendapat undian terbanyak dari ahli (Azharina Azhar, Asbow, Esther OIAM, Kj Mentor, Mbah Dukun, Rey Niezam, Polat, Mar Vokal Bukan Sekadar Rupa, Fanzi Ruji, Ridah, Fauzi Manaf, Joy Mamat & Ateh Wildan)

09.59pm : Persembahan nyanyian oleh Artis Charity KA1MS yang menjadi pilihan dan mendapat undian terbanyak dari ahli (Azharina Azhar, Asbow, Esther OIAM, Kj Mentor, Mbah Dukun, Rey Niezam, Polat, Mar Vokal Bukan Sekadar Rupa, Fanzi Ruji, Ridah, Fauzi Manaf, Joy Mamat & Ateh Wildan)

10.07pm : Persembahan nyanyian oleh Artis Charity KA1MS yang menjadi pilihan dan mendapat undian terbanyak dari ahli (Azharina Azhar, Asbow, Esther OIAM, Kj Mentor, Mbah Dukun, Rey Niezam, Polat, Mar Vokal Bukan Sekadar Rupa, Fanzi Ruji, Ridah, Fauzi Manaf, Joy Mamat & Ateh Wildan)

10.14pm : Dj Erni mengambil tempat. Cabutan tiket bertuah dan penyampaian anugerah Artis Harapan KA1MS berat tulang paling menang yang akan di sampaikan oleh Presiden KA1MS (Azharina Azhar) 

10.21pm : Persembahan nyanyian oleh Artis Charity KA1MS yang menjadi pilihan dan mendapat undian terbanyak dari ahli (Azharina Azhar, Asbow, Esther OIAM, Kj Mentor, Mbah Dukun, Rey Niezam, Polat, Mar Vokal Bukan Sekadar Rupa, Fanzi Ruji, Ridah, Fauzi Manaf, Joy Mamat & Ateh Wildan)

10.28pm : Persembahan nyanyian oleh Artis Charity KA1MS yang menjadi pilihan dan mendapat undian terbanyak dari ahli (Azharina Azhar, Asbow, Esther OIAM, Kj Mentor, Mbah Dukun, Rey Niezam, Polat, Mar Vokal Bukan Sekadar Rupa, Fanzi Ruji, Ridah, Fauzi Manaf, Joy Mamat & Ateh Wildan)

10.35pm : Persembahan nyanyian oleh Artis Charity KA1MS yang menjadi pilihan dan mendapat undian terbanyak dari ahli (Azharina Azhar, Asbow, Esther OIAM, Kj Mentor, Mbah Dukun, Rey Niezam, Polat, Mar Vokal Bukan Sekadar Rupa, Fanzi Ruji, Ridah, Fauzi Manaf, Joy Mamat & Ateh Wildan)

10.42pm : Persembahan nyanyian oleh Artis Charity KA1MS yang menjadi pilihan dan mendapat undian terbanyak dari ahli (Azharina Azhar, Asbow, Esther OIAM, Kj Mentor, Mbah Dukun, Rey Niezam, Polat, Mar Vokal Bukan Sekadar Rupa, Fanzi Ruji, Ridah, Fauzi Manaf, Joy Mamat & Ateh Wildan)

10.49pm : Dj Kc Mengambil tempat. Cabutan Tiket Bertuah dan penyampaian anugerah Artis Harapan KA1MS Paling Popular yang akan di sampaikan oleh Penasihat KA1MS Datuk Richard Liaw.

10.56pm : Persembahan nyanyian oleh Artis Charity KA1MS yang menjadi pilihan dan mendapat undian terbanyak dari ahli (Azharina Azhar, Asbow, Esther OIAM, Kj Mentor, Mbah Dukun, Rey Niezam, Polat, Mar Vokal Bukan Sekadar Rupa, Fanzi Ruji, Ridah, Fauzi Manaf, Joy Mamat & Ateh Wildan)

11.04pm : Persembahan nyanyian oleh Artis Charity KA1MS yang menjadi pilihan dan mendapat undian terbanyak dari ahli (Azharina Azhar, Asbow, Esther OIAM, Kj Mentor, Mbah Dukun, Rey Niezam, Polat, Mar Vokal Bukan Sekadar Rupa, Fanzi Ruji, Ridah, Fauzi Manaf, Joy Mamat & Ateh Wildan)

11.11pm : Persembahan nyanyian oleh Artis Charity KA1MS yang menjadi pilihan dan mendapat undian terbanyak dari ahli (Azharina Azhar, Asbow, Esther OIAM, Kj Mentor, Mbah Dukun, Rey Niezam, Polat, Mar Vokal Bukan Sekadar Rupa, Fanzi Ruji, Ridah, Fauzi Manaf, Joy Mamat & Ateh Wildan)

11.18pm : Dj Erni Mengambil Tempat. Persembahan Nyanyian oleh pengundi paling banyak membuat sumbangan derma

11.25pm : Persembahan nyanyian oleh pengundi paling banyak membuat sumbangan Derma.

11.32pm : Persembahan nyanyian oleh pengundi paling banyak membuat sumbangan derma.

11.39pm : Persembahan Tarian Harlem Shake, & Gangnam Style Oleh Artis Tempatan Sabah.

11.50pm : Dj Kc & Dj Erni Mengambil tempat. Penyampaian Hadiah Kepada Pemenang The Best Dress King & Queen KA1MS yang di sampaikan oleh Datin Cony 

11.55pm : Semua Artis Berkumpul dan menyanyikan Lagu Tema 1 Malaysia

12.00am : Majlis Bersurai

P/S : Tujuan Anugerah KA1MS di buat bukan lah untuk memalukkan atau menjatuhkan martabat sesiapa. Memandangkan tidak pernah di buat oleh orang, KA1MS cuba mengubah sedikit trend dari kebiasaan. Anugerah ini bertujuan untuk memberikan semangat kepada artis dan juga sekadar untuk berhibur. 

Menderma la sebanyak mana atau sekecil mana pun asalkan anda ikhlas menderma dan membantu mereka yang memerlukan.

Rujukan

Kongsikan :

Artikel Berkaitan

No comments:

Leave a Reply

Followers